Een marktonderzoek is iets wat starters vaak doen. Maar door regelmatig naar je markt te kijken kun je zien hoe je deze er in harde cijfers uitziet.
Wonen er wel genoeg vrouwen in jouw regio om rendabel te zijn met je dameskapperszaak of is het tijd voor een herpositionering van 'gewone' beddenzaak naar 'speciaalzaak in seniorenbedden'?

Richard heeft zijn bijna 20 jaar ervaring in het MKB en zijn toekomstvisie hierover verwerkt in Toonbankmarketing. Je reclamebord buiten zetten, af en toe iets op Facebook posten en dan maar wachten op klanten kan echt niet meer.
Zijn missie is de winkeliers en restauranthouders van Nederland naar een hoger niveau te brengen, op zowel zakelijk als persoonlijk vlak. Hij wil een omgeving creëren waar iedereen een goede boterham kan verdienen vanuit een mooi bedrijf, in een gezellige winkelstraat in de binnenstad van de toekomst.
Classes by this teacher
Name
Niveau
Publicatiedatum
Gemiddeld
november 27, 2019
Gemiddeld
december 12, 2019
Gemiddeld
december 22, 2019
Gemiddeld
november 27, 2019
Gemiddeld
december 5, 2019
Gemiddeld
december 22, 2019
Gemiddeld
december 3, 2019
Gemiddeld
december 13, 2019
Beginner
december 3, 2019
Gemiddeld
december 3, 2019
Beginner
december 22, 2019
Beginner
december 22, 2019
Beginner
december 22, 2019
Gemiddeld
december 3, 2019
Beginner
december 22, 2019
Beginner
december 22, 2019
Beginner
december 22, 2019
Gevorderd
december 22, 2019
Gemiddeld
december 13, 2019
Gevorderd
november 27, 2019
Beginner
december 22, 2019
Beginner
december 22, 2019